الاثنين، 18 أكتوبر 2010

الليل ..............





 الليل
************

وسهرت ويا الليل

 احكى لوحديا

ضلل عليا الليل

 حسيت بحنية

شَكيت وقلت ياليل
حِبى غدر بيا

وانا كنت اوفا الناس
 عيشا ومرضيا

حسيت بنسمة صيف
 جاية معدية

غمضت انا عينى
صافحتنى ف ايديا

اتاريك ياليل بتميل
 وتسمع كمان مواوييل

الله عليك يااصيل

اومال حكولى عليك
 قالولى ليه قاسى !

بيجرح ولا يواسى

خليتنى انا وياك
 احس بهداوة

طَول كمان وكمان
ما تزدنى ف حلاوة

اكمن انا ناوى

 افضل تملى معاك
احكى واشكيلك

وتحن وتداوى


هناك تعليقان (2):

  1. ليه دايما بيكون الليل و البحر ملجأ للعاشقين و المحبين .. عمرك ما سألتى نفسك السؤال ده ؟؟؟

    جميلة اوى يا بسمة يسلم احساسك الجميل

    ردحذف
  2. اكيد للهدوء والجمال والاحساس بالشاعرية

    بيوحوا بالحب والهدوء النفسى وبيخلوكى تكتبى لوحدك حتى لمجرد الخيال

    تسلمى لى ياقمر ولا انحرم مرورك الجميل ذا عبق الياسمين

    ردحذف

رأيك لو سمحت