الجمعة، 9 مايو 2014

عـاشقـه





القلب ويا الشوق

صحوا الهوى فيا

وانا كنت وحدى ف طوق
 
ملفوف ولا الغيه

عايش بموالى
 
بنده على الافراح

اصرخ انا وحالى
 
 قلب المحبه سماح

سابح اقول يابحر
 
فايض شقايا جريح
 
انحت ف قلب الصخر

 تايه فى وسط الريح

سمايا نبته نجوم
 
طاله بانوارها
 
والصبر كله جريد

 يسرح ف منظرها

امانه يابكره

 لتدل مشوارى
 
شايل معايا زهور
 
والبدر اهو جارى

طرح اللمون الوان

زهزه اهو عندى

عاشقه اقول ف كلام

نبته على قدى

دا القلب وياالشوق

صحوا الهوى فيا

وانا كنت اصلى غريق

صبح الهوى ميه

هناك 6 تعليقات:

  1. كلام جميل

    تسلم ايدك بسمة

    مع خالص تحياتى

    ردحذف
    الردود
    1. اهلا تامر .. ربنا يعزك

      ميرسى لزوقك وطيب الكلمات

      مودتى

      حذف
  2. جميله الكلمات يا بسومه
    تسلم اديكى

    ردحذف
    الردود
    1. الاجمل وجودك الغالى قمر

      تسلمى حبيبتى .. ولا انحرم تواصلك

      حذف
  3. جميله جدا
    و مشاعرج حلوه

    ردحذف
    الردود
    1. تسلمى حبيبتى .. نورتينى بجميل كلماتك
      مودتى

      حذف

رأيك لو سمحت